Thursday, March 24, 2011

23march 2011 assesment day :|

okayyy
harineh assesment
datang awal aww
masa aku dgn alia sampai blum ada yg lain
da jam10pg tapi blum mula
aku da nervous sbb slide aku tak complete
grrr

then
lepas kena cuci otak sume
sesi butthurt bak kata blog2 aku rajin baca recently
heheh
then aku pun jumpa la puan
macam biasa
RESHOOT
and this time lagi dahsyat
RESHOOT SEMUA!
ade gamba aku yg dye tanak tgk pun
dye da suruh aku reshoot
:'(
macam dekat je perak dgn melaka

dahla ni week final
semua orang busy
nak mtk tlg orang pun susah
aiyark
menyakitkan betul la gini
now ada masa 3weeks untuk settlekan everything
3WEEKS je okay

next week kot assesment untuk minor pulak
waaaaaaaaa
no time to rest!
erm
sesak sungguh gini

tadi after pegi phototalk pasal product shot by lasmenit
pegi la makan kat kelemak mcm biasa
mkn kerang rebus n air limau ais kosong ja cam biasa
heeeee
tadi mase kat uturn before ke kelemak
tibe2 alia ungkit kenangan aku gado dgn apis
pasal mnde tu uturn aku pggil simpang3
hahah
lalu terdiam
sangat sedih rindukan dye :(

before pulang ke rumah
pegi bank islam
kononnye alia na g cucuk duit
tapi tga selenggara pulak
again
aku pandang stesyen bas masjid tanah tu
teringat lagi kat dye
kitorg perna gado kat situ
huuuuuu

hey awak
rindu sangat ni
tapi saye tau
awak tak rindu kat saya pun
awak dah lupa kat saya
dalam hati awak sekarang cuma ada dia
but still
i will always love you

ye,
aku tau
nampak bodoh kan
tapi ape boleh aku buat
da aku sayang kat dye
its okay
aku memang begini
pandai menyakitkan hati sendiri
teeheeee

k la
nak mengemas katil
da sepah dengan buku
heeeee

night
xoxo
assalamualaikum

No comments: