Tuesday, March 8, 2011

7march 2011 still sick

haaaa
damn you migrain
pagipagi aku batuk ta henti
sakit tau tekak
dan dengan itu
migrain makin menjadi

dah nak subuh baru aku dpt tido blk
gara2 pening
huuu
then alarm bunyi macam biasa
gagahkan diri msg ainur mtk tlg amekkan alia
kesianlah kat dye
takkan aku ta pegi kelas dye pun ta pegi
nnt dye kena hentam lagi
pity her
biar aku kena
jan dye kena jugak

then
aku gagahkan diri jugak bgn
calling sana sini
tanya pasal baba nyonya
tapi none give me a positive response
sgt sedih
now aku tatau nak buat apa lagi ha
baru igt esok na pegi shooting
tapi alia kate mggu ni mggu ISO
so kena stick kat kelas sampai habis waktu kelas
shieeet
mampuih la aku
ermmm

sooo
dengan itu
entahlah
rabulah baru dpt shooting
dengan model tadak lagi ni ha
camne?

help me
esok nak kena check jumpe doc ni ha
nak tanye pasal yg muntah darah ritu
ermm
and this migrain
its killing me
huuu

okay lah
hp pun diam aje kan
jan ckp i ta txt u okay
i did
u din reply
always like that
so i akan diamkan diri je
erm
penat aje org risau pasal dye
hish!

dah dah
kena perahkan otak lagi
time to sleep dah kot
nitey

Assalamualaikum

No comments: