Wednesday, March 23, 2011

22march 2011 hari malang lagi. grrr

aish
harineh aku sgt malang
again!
malang aje aku ni kan?

aku ttdo juge kat mah sahir akhirnye
dok buat2 kije
and alia da nyenyak tido
soooo
aku malas nak kejut
bgn je tido trus blk
mandi2 sesiap g shooting

tapi odw na g shooting langit da mendung
pastu da start ujan
wtf?
belum ptg
tapi apekan daya hujan rahmat
aku just berharap smpai ldg lebah tu ta ujan

then sesampai sana
deal2 dgn org tu
then aku pun start interview
potpetpotpet sampai dekat 4jam kat sane
then aku mtk kebenaran na shoot kat ladang lebah tu

ha, ni la tang malangnye aku
mase shooting kat ldg tu
dandan la aku kena sengat lebah~
grrrr
dalam hati aku
aku tau la aku sayang aku nye bee
yelah, dulu kan aku panggil dye garybee :)
dah skrg dye da tanak kat aku
jadi bee ni tlg sengatkan aku
meninggalkan sakit dan sengatnye pade aku
MOTIF?
hahaha
jauh je aku berfikiran sampai kesitu kan
ahahahahhaha
merepek aku ni!
yg pasti sgt saket okay
gambar nnt aku kasi masuk

saket tu merebak satu badan
erm
cine tu kate bisa dari sengat tu akan mengalir satu badan
sbb dye gerak melalui darah
sbbtu dorang tak buatkan treatment yg utk org lumpuh
unless ade yg mtk sgt2 dorang buatkan
sbb terlalu byk bisa lebah tu merbahaya
bole melajukan degupan jantung
and bg org yg ade darah tggi ta digalakkan

tadi aku pening
dan jalan pun tak btul da
cine tu kate nnt akan bengkak
huuuu
mtk2 la lepas final assesment aku
naye aku if bengkak skrg
tapi ni pun rase na demam dah
huhuhuhuhuh

alahai,
okaylah
belum siap lagi ni
nak tidur jap
sgt perlukan rest
sebelum aku pitam
ada lagi yang mau aku ceritakan
tapi nntlah
after settle final assesment aku

oh btw,
aku da deactivate fb aku
nnt aku on blk
bile da settle study btul2
bkn ade ape pun kat fb tu lgpun
yang ada sakit hati ja
so biarlah aku tade fb seketika :)

oh ye you,
i miss you
tu je ke yg u bole buat utk saketkan ati i?
heeee
i dont mindddddd
teruskanlah sakitkan ati i ea sayang
love you always sayang
xoxo

No comments: