Wednesday, March 30, 2011

29march 2011 Tata Christie :(

haaa
rineh bgn pagi
berat gila kepala
gahahaha
padan muka aku
ngeeee

then sesiap masuk kampus
jumpa lec :)
aiyooo
macam biasa loh
hmmm
sedang berfikir mana nak cari model yg muka model dan tak bz
grrrrr

thennnn
rineh beli nasi kerabu for breakfast+lunch+dinner
eeeee. nasi lagi
cane nak diet gini nih?
lepas balik rumah makanla dengan christie
eheeeeeeeee
then die sesiap mandi sume
around 10 jugak baru kuar anta die
before tu singgah anta laptop dulu

before kuar sempat aje snap :)kantoi cermin comot -.-"

lepastu pergi menunaikan hajat christie nak makan chickenchop
kebetulan aku pun teringin
haih makan lagi
bak kata christie
"selagi aku kat sini ko takyah diet"
grrrrr. baiklah
hahahahahha
so makan lagi
suka makan kat sini
bagi orang yang mmg kat sini
mesti tau chickenchop sini
murah and portionnye mmg buat aku superduperkenyang
fuuuuuuuuuuuh~

then misi menghantar christie
hahahah
pusing punye pusing
cari punye cari jalan
aku sesat!
yeeeee
aku ulang
aku
SESAT
grrrrrr
entah bagaimana
terlepas pandang
atau aku memang dah lupa jalan
okay. BOTH :P

then dah selamat hantar
not really hantar
kawan dye datang Mcd kat Melaka mall
pick her up there
one last hug and i left
pulanggggggg~

oh yeee
to my dear Christie Marcellina Bunsin yang aku da kenal since darjah4
and also tak lupe buat Yi Ning yang aku kenal dari form2
korang ni best friend ever!
walau kite dah jauh terpisah
and jarang contact
tapi still kite tetap mcm dulu
thanks for being there
when i need someone to talk to
dan menceriakan aku beberapa hari ni
aku harap friendship kite ni berkekalan okay!
gonna mish you all so much~
huuu
papehal contact je aku tau!

okay sambung,
sebelum pulang pergi amek lappy
sampai tertido jap lam kete tggu install software
huhuh~
and before tu merempuh satu roadblock
kena tahan dan diminta ic dan lesen
ape muka aku ni terlalu childish kaaaa?
sampai tak caye aku dah cukup umur
hmmmmmm

okaylah
semua dah settle
Alhamdulillah
esok dah boleh struggle untuk yang lain
InsyaAllah :)

so,
nitey all
xoxo

Assalamualaikum

No comments: