Sunday, March 27, 2011

26march 2011 fun fun funnnn

haaaa
okay
today
total fun!
lupekan sume yang penting
heheh
walaupun merata aku pergi
semua tempat
mengingatkan aku kat dye
but still aku tabahkan diri
tahan saja airmata ni
sudah penat aku untuk menangis setiap hari

harineh bak kata yi ning
FOOD HUNT!
gila lah
macam2 aku makan harineh
memandangkan aku rajin
mari lihat gambar aku dan ning yang kuat makan :P

1st destination
Coconut shake pantai kelebang
menu : special coconut shake+nasi lemak


2nd destination
Ming chong hygenic ice cafe
menu : Ice ball


3rd destination
Hoe kee chicken rice shop
menu : hainanese chicken rice ball
ning crave for the rice ball
i dont really eat cuz im full already -.-"

dan kemudian kitorang jenjalan round jonker tu




4th destination
Shihlin taiwan street snack @dataran pahlawan
menu : xxl crispy chicken


and after tu
rancangan suprisekan christie
heheh
kitorang tipu dye kate ning tak jadi datang
dye sangat kecewa
tapi bile dye dah sampai
ning menyorok sesiap
then kitorang surprisekan dye
menjerit dye
heheh
sangat excited finally dapat reunion ber3
heheh
kami teruskan jalan lagi di jonker
then lepak kat bangunan merah tu
heheh

banyak lagi gambar
dan cerita selingan
tapi aku sangat penat nak bercerita lebih
esoklah okay
dorang pun dah tidur ni ha
hahah
sangat happy dapat spend time dgn korang
hilang sedih aku kejap :)
friends forever okay!

nite all
xoxo
assalamualaikum


No comments: