Tuesday, March 22, 2011

21march 2011 oh hellllll

yeah,
as stated yesterday
kami dapat cuti harineh
tapi tau2 studio jugak ditutup
kerana puan z ada emergency katanya
mane tak menggelabah
esok final assesment!
hah
okay tak,
actually after tu
dikatakan tunda ke hari rabu
jadi terasa tenang sikit
huuuu

then kononnye nak pegi shoot yang lebah thingy tu
then hujannnnnnnn!
grrrr
antakan sahir pegi jpj dulu
then pegi la carik jugak tempat tu kan
then tau2 dorang kata kena ada surat
hurmmmmpphhh
aiyark
surat mana aku nak cari
okay, esok aku bgik surat kebenaran shooting :(
bole la kan
dorang kate bole datang pagi
okayyyy :)
esok pegi

hmmphh
and
model blum ada untuk self potrait aku ni
wuwuwuw
naya btul aku ni kan
aisehhhh :(

tapi kena teruskan jugak kan
ape bole buat
enn
and dari tadi neh
aku stay kat mah sahir ja
buat itu buat ini
hmpphh
mtk tlg apit skali
sbb dorang kan handal tang digital imaging nim
wuuuuu
aku apa ada?
kosonggg
hurm

okayla
nak sambung buat kerja
night
:)

No comments: