Monday, March 21, 2011

20march 2011 disaster day

menurut title aku ini kan
haaa
itulah
aku tatau nape
tapi ahad sememangnye hari disaster buat aku
dari dulu lagi
ahad ja mesti ada mende ta best jadi kat aku

al-kisahnye
rineh aku eksiden.
lebih kurang pada jam 2 petang
mulanya dekat area mcd kat ayer keroh yg kat tmn buaya tu
tapi aku berjaya kawal kete lagi
masa tu okay lagi tenang lagi
then bile kat taman botanikal tu
kepala aku da mulai melayang fikiran
entah apa yang aku fikirkan masa tu
oh, aku fikir mana nak cari parking
then mana nak masuk parking
situ kosong lalu dengan laju aku reverse
dan boooommmmm!
okay, aku da langgar kete orang :(
sangat takut

mase tu penumpang belakang kuar dari kete
and dye macam emo lebih
cekak2 tgn kat pinggang dye
macam nak maki aku
tapi akak driver tu lek je
dye tanye aku baru dapat lesen ke
pelancong ke
sesat jalan eh
aku pun anggukkan je
lalu akak tu pautkan tgn dye kat bahu aku
lalu dye tepuk2 bahu aku
then dye kate kat aku
kete dye okay
kete aku pun okay
tapi aku rase ade kemek sket kete dye
dye lepaskan aku pergi
selamat la aku masih tampal P kat kete aku
hehehe

mase tu aku rase macam darah sejuk bergerak
dari tapak kaki ke kepala aku
grrrr
cuak gila!
dahla masa tu sesen pun aku tade
huuuu
kalau dye mintak aku bayar mmg naya aku!

then abes shooting2 tu
pegi la ke upacara penutup symptoms
tolong jual2 kat booth
penat jerit2
buatkan sale bagai
fun gila
walaupun penat
worth it

dah lama tak menjerit
tadi ambil peluang jerit sekuat hati
hilang dah suara aku
hahah
release gila
2,3 hari ni
aku sibukkan diri aku dgn symptoms
hanya dengan cara ini
aku tak fikirkan segalanya yang dah jadi kat aku
insyaAllah
tak lama dah ni
aku akan teruskan usaha aku

okaylah,
mau rehat kejap
then sambung buat kerja.
huuuu
night all
xoxo

2 comments:

Eien Mohmad said...

wahh! hebat akak fara nehh leh chillkan og yang akak langgar tuhh dengan muka shumeyl deaa (: hee
next time hati2 ye kak ;D

DibaLukaDuka said...

gahahaha. alahai. mane ade. baikbaik. i will :)