Sunday, March 6, 2011

5march 2011 sick again

haritu baru baik demam
tapi entah kenapa
these few days asyik pening kepala dah
aku pun da jarang online.
laptop pun da rajin tidur.
sebab tak tahan sgt pening kepala
denyut amat.
tgk cahaya pun tak mampu

rineh aku bgn awal
tapi aku tido blk lepas mkn ubt
dan aku bgn da aku tido lagi
dan aku bgn lagi dan tido lagi
sampai ke ptg
then buat mushroom soup
lepastu nak kuar tak larat
aku decided kemas2 rumah
nak kasi peluh jugak

sgtlah tak larat
seriously
internet pun bwat hal tadi
so
aku pun offline
dan off laptop
tapi
lepastu aku on blk
teruskan tgk one piece
sangat addictive
huhuh

and
tadi
aku muntah darah lagi
muntah angin je
sbb tade makanan
perut kosong
tapi
berdarah lagi
dengan pening
dan muntah berdarah tadi
aku risau sangat
something wrong dgn badan aku ni ke?

and if mmg ade something wrong
aku seperti biasa
nak memohon maaf
kalau terkasar bahasa ke apa ke kan
kalau ade org yg membaca lah kan
heheh

and to you,
i love you okay
please take a good care of yourself
you should be happy
i know you're not happy with me
you have no more reason to think of me
teruskan bergembira okay :)

No comments: