Tuesday, July 12, 2011

11july 2011 ipoh oh ipoh

harineh pegi ipoh lagi
temankan mama and abah
pegi kedai magicboo
kedai ape?
ohhh ini tempat dorang salu bli brg utk salun dorang
bermula harineh sampai 14hb kalau ta salah
ade beauty expo
kedai ni salah satu yang menyertai
expo sebenarnye diadakan di pwtc
tapi utk kemudahan customer
boleh pegi beli kat kedai tu instead of kat pwtc
tu yang dorang pegi kat ipoh je tu
then, ari rabu ni baru ke pwtc
usha mende ape pulak tah

dengan selekehnye aku
follow dorang
kali ni aku dapat tido dalam kete
macam biase
sbb ade mama
so aku tayah layan abah membebel
he he he


sudah malas menulis :)

masa pergi abah drive

ini nak masuk ke utp, sri iskandar

ini nak masuk ke uitm, sri iskandar

tayah pegi seberang. malaysia pun ade BALI. tapi Kg.Bali. heheh

ni tak salah aku area bota kot -_-"

balik mama lak drive. heheh

abah tido la kan ape lagi. ngeee

ni da masuk area taman aku. da nak dekat mah aku da pun

finally! da sampai rumah. selekeh kan


SEKIAN
night all
Assalamualaikum :)


No comments: