Saturday, July 2, 2011

1st of july Welcome!

kejap je mase berlalu
dah 1/7/2011
woahhh
and aku belum lagi terima tawaran sambung degree tu
hmmm, masih berfikir

okay,
abaikan itu buat seketika
aku nak bergembira je harineh
walau ta seberapa gembira
sambung tgk cite ni

my girlfriend is a gumiho. comel. hahah

and rineh
aku bergegas masak
masak pun simple aje
ayam goreng kunyit dgn sayur kacang je
igt na g kedai abah lepastu ta jadi
mama lak ajak g tesco
dalam sedar ta sedar
amek itu ini bagai
sume skali rm200
pandai kan aku?
woahhh~

aku suke vitagen. so what?

chocolate filling yang wat aku geram tu. hahah

inari oh inari. rindu na lepak kat s.king -_-"

mama busy tolak troli. die taperna bg aku yg tolak troli. nape tah -_-"


padahal aku rase tadela amek macam-macam pun
but i manage to get myself
vitagen
buah epal
sushi
mini chocolate muffin
lain-lain tu sume brg dapo je seigt aku

esok ade job,
ahad pun same.
17/7 pun dah dibooked
harap semuanya berjalan dgn lancar
aminnn :)



No comments: