Friday, July 1, 2011

30june 2011 penutup june yang memeningkan

bak kata orang,
malah aku sendiri salu kate
dimana ada kemahuan disitu ada jalan


Sukacita dimaklumkan bahawa anda ditawarkan tempat untuk mengikuti program di UiTM:

Program: (AD227) Sepenuh Masa
SARJANA MUDA FOTOGRAFI DAN PENGIMEJIAN KREATIF (KEPUJIAN)
FAKULTI SENI LUKIS DAN SENI REKA

yeap,
aku dapat
berjaya sambung degree s.alam
masih dalam pertimbangan
na sambung atau tak

sebab aku takut
aku takut aku takpat catch up macam org lain
aku takut aku akan ketinggalan jauh dibelakang
sebab aku ni slow banyak :(

dan sekarang tga dalam masalah kewangan
aku risau nanti kalau aku sambung belajar sekarang
na sambung belajar memerlukan wang
bukan aku tamau cari
memang aku cari
tapi still ta cukup
dengan na tampung kos aku ni lagi
perbelanjaan itu ini lagi
dah la kat s.alam lak tu

tapi kalau aku tak sambung study
rugi pulak
nanti aku akan terperap aje kat rumah ni
lagipun aku dah janji dgn seseorang aku akan sambung study
not for his sake. tapi untuk masa depan aku jugak
plus mama pun suggest aku sambung je study


kalau aku sambung study, nnt kembali la life gini


oh june,
penutup yang sangat tragis bagi aku
masih byk yang ta di ingini jadi dlm bulan june ni
aku berharap sangat july ni akan jadi lebih baik
buat aku, parents aku, kawan-kawan aku dan semua yang aku kenal
insyaAllah :)




mohd amirul hafiz,
saye tau bulan june ni memang berat utk awak
saye tau bulan june ni byk menduga kesabaran awak
saye tau bulan june ni masalah dtg bertimpa-timpa kat awak
i'm not there when you need me. i'm sorry okay
saye harap bulan july akan lebih baik buat awak
saye harap bulan july awak akan dimurahkan rezeki
saye harap bulan july kesihatan awak bertambah baik
saye harap bulan july masalah awak hilang
dan saye harap saye dapat jumpe awak wlupun saye tau mustahil
mgkin betul cakap awak, saye tatau ape itu cinta
tapi saye tau ape itu sayang :)


No comments: