Wednesday, July 6, 2011

like?

who are you?
seriously
who the hell are you?
tetibe je muncul dalam hidup aku
nak test aku?
entah dari celah mane kau dapat num aku
txt aku mcm psycho yang tau sume mende
and acting so cool?
hehhh?



"i nk kt u ley?jujur sgt da ni" okay ini sangat funny -_-"

and telling me that you like me?
come onnnn..
you don't even know me
hmmmm
siap na aku bagi jawapan bagai?
adoyaii~



aku takla sedesperate itu wahai adek
you're younger than me kan
aku panggil kau adek kau marah
dah na buat camne aku anggap kau adek
and oh kau igtkan aku kat someone ah
orang tu pun perna marah aku panggil die adek
hahahah. aku rase kau pun mesti comel cam die kan?
heran ape aku klu kau perna bercinta dgn org umur 27 pun
aigooooo~
mmgla umur bkn halangan. tapi tak ke kau rase mcm
hmmm. aku anggap kau macam adek?
-_____-"


yeah, i'm feeling sad right now :'(



go ahead, as you please :)

hate me
as much as you want
kalau kau bace entry ni la ye dek ui
you said you wanna be friends
now telling me that you want me?
tsk, tak terlalu pantas ke?
ye, teruskan gelak klu aku mmg da masuk jerat kau
aku tau le aku ni senang dipermainkan
hmmphhh
tapi kalau betul kau serious
and kalau aku kate aku reject kau?
tanak kawan la da?
fineee~
da perna kena byk kali
hilang sorang lagi kawan
it's okay i guess
kawan aku pun mmg ta ramai
mmg sume mcm touch and go je
lagipun ape gune kawan ramai tapi bile susah sume hilang kan?
itu kawan untuk happy je namenye. baik tayah kawan -_-"
so it's okay lah. i'll be just fine.
thanks yaw :)

No comments: