Saturday, July 23, 2011

21july 2011 kursus di s.alam

kul4pagi mama da kejut
padahal kul3.30 baru aku tido
sobsob
lalu gagahkan diri pegi mandi
then sesiap mandi sume
keluar je dari bilik
jengjengjengg~
ade set breakfast mcd
layannnn~

then gerak la dgn k.iza n jun sekali
aku dalam kete try na lyn topik abah
tapi too bad
sorry dad. i'm not interested
and masih belum bersedia
sedar2 aku tertido dah
around kul7 aku terjaga
sudah sampai area s.alam

berpusing2 sesat kejap
dekat kul9 baru jumpe tempatnye
masuk je orang da ramai
hahah
kul10 start
bermulalah kebosanan sampai kul4
selamat dorang habiskan cepat
kalau sampai kul6
fuuuu~ mmg aku tido je. lantak leee

after kursus tu
abah bawak pegi plaza alam sentral
hey terjumpe bella nordin
kawan mase kat uitm mlake dulu
heheh~ sebut dulu tu mcm da lame tggal je
padahal baru bbrp bulan
akhirnye aku jumpe sesuatu yang buat aku gembira
iaitu jumpe bella. heheh

nahnah
saksikanlah foto2 merepek
mostly abah yang capture sbb die yg pgg camera -_-"

abah dan sarapan beliau. heheh

me and k.iza :) nampak muda kan? tapi umur die da 30 woah
and ade daughter yang saaaangat comel!

air teh bunga dan gule2 masam. my breakfast. hahah

ni la ejun :)

khusyuk la konon. hahah

heee. masa tgh rehat

rehat part 2

inilah bella. ngeee ;)


secara keseluruhan
okay la had fun
plus dapat jumpe adek angkat mama
heee :)
oh, next week ikut mama n abah lagi.
sigh*



No comments: