Monday, July 18, 2011

17july 2011 move on


bilang apa saja
heboh lah apa saja
aku dah tamau amek port
lantak lah korang
yang menabur fitnah itu korang
asalkan aku dan orang2 yang rapat dgn aku tau
aku bukan begitu
dah cukup buat aku
aku tak perlukan kawan beribu
kalau bila susah semua lari langkah seribu




kata orang
baik mana pun kita
jahat mana pun kita
mesti takkan terlepas jadi bahan bualan orang
membenci orang tu sebenarnye memenatkan okay
nak gali sana gali sini cari bahan nak buat cerita
hellooo, kau tak rase penat ke?
so ape kate hentikan membenci
berdamai lah sesama manusia
kan dunia pun akan jadi aman dan damai
okay, tayah luas sangat
kan aman damai hidup kite
haaa, sounds better :)




dah tatau na buat ape
rineh tgk cite damping malam neh
not bad lah
aku ni da lame ketinggalan cite2 baru ni
banyak lagi dalam list yang aku na tgk
huuuuu~


well,
rineh macam2 yang jadi
ade berita baik dan yang ta baik
ade happy ade yang ta happy
tapi yang penting sume ade hikmahnye
sedikit demi sedikit
aku mengajar diri untuk terus bersabar
dan terus berfikiran positif selagi mampu
insyaAllah

time to go,
esok aku merapu lagi kalau rajin :)
Assalamualaikum

No comments: