Wednesday, July 13, 2011

12july 2011 busy day

jam da kul6pagi baru aku tido
sempat tido 4jam
kul10 bgn aje terus mandi sesiap
ikut abah pegi pejabat itu ini
sign itu sign ini
untuk ape aku pun tak pasti
huhuh



lepastu entah ape angin bapak aku
die bawak aku pegi urut kaki
reflexology tuuuu
da lame ta urut kaki
last aku urut kaki kat melaka
tapi this time seriously sakit gile
bapak aku bole lak gelakkan aku

urutan reflexology ni sbenarnye baik utk badan kite

see, setiap titik ade fungsi sendiri yang berkaitan tubuh kite

sambil urut kaki main sudoku mmg cam harem!

amoi tu geleng kepala je
siap cakap kat aku byk sgt sakit
bapak aku pun tak sakit macam aku
lol, da aku sakit na buat camne
die just pesan tido biar cukup
makan kena jaga
air minum byk
dan byk lagi
-__-"

oh ye,
balik rumah
aku rase penat gile
lalu aku tido blk
terlajak sampai kul5 lebih
selamat ade org call
terbangun aku
kalau tak
naye
lepastu aku gagahkan diri
jalan kaki kuar g beli topup
kali terakhir aku jln kaki sendiri
da lame sangat weh
bertahun ade kot

then balik2 rumah je
aku ternampak ade rabbit kat sebelah kete
kaler itam
comel la jugak
bile mama blk aku cite kat die
die kate rabbit tu mmg salu jln2 kat uma ni
tapi how come sblum2 ni aku tanampak?
ke sbb aku tak kuar uma?
hahahahaha
kesiannye aku ni

comel kan rabbit ni. heeee

hmmm,
okaylah
esok ke pwtc pulak
tadi kul9 aku da tido
sampai kul12
terjaga terus mandi
badan da segar
sekarang da kul2 belum ngantuk lagi
entah kul bape na tido
memang aku tido lam kete la nnt jawabnye
caz hp sesiap sbb esok bole dnga lagu+main sudoku lagi
ngeeeee





mohd amirul hafiz
mane you ni
dah lame gile diam
i need your help
seriously urgent
if you read this
do contact me a.s.a.p
thanks




Assalamualaikum
night all

No comments: