Wednesday, July 6, 2011

Datang dan pergi

will you be mine forever?


ada kalanya aku mengharap
kau untuk aku
tapi aku tau
hati kau bukan untuk aku
takkan aku nak pakse pulak kan?

tapi aku da rindu
aku da sayang
nak dibuang sayang
nak dilepas rindu
camne?

sampai bile aku dapat diamkan diri camni
rindu sgt na dengar suara kau
rindu na tanye khabar kau
sihat ke kau
da makan ke
tidur cukup tak
and camne prepare utk final tu sume
byk na tanye kat kau
tapi aku ta mampu
aku tanak ganggu kau lagi


letting go doesn't mean that i don't love you.
it is because that i love you too much that i had to let go of you.
i know you're not happy with me :(


i guess this time you're leaving me?
yelah, mendiamkan diri lebih baik mungkin?
aku dah rase dulu
sekarang jadi lagi
hmm, sakit la jugak
tapi apekan daya

lagi sakit bile tau
aku berusaha utk teruskan hidup
utk teruskan kuatkan diri dan senyum
walaupun dalam hati yang ade cume luka dan duka
perit, pedih hanye mampu tersenyum


always and forever. i love you

biarlah terus begini pun
aku ta mengapa
kerna aku sayang kamu
love you


No comments: