Friday, July 8, 2011

7july 2011 future?

ade ta lencongan untuk masa depan?

hari ni
lagi sekali aku termenung
tak la jauh mane
tapi ngam-ngam aje untuk aku berfikir
MASA DEPAN
umur dah 21
bulan9 ni aku sambung degree lak
another 2 more years to go
kuar je dari situ
ape aku na buat?



erm, ape na buat agaknye?

bapak aku da ade plan untuk aku
die kecewa sikit sbb aku na jgak sambung study
bagi aku bukan ape
bukan aku tanak buat ape yg die suruh
aku na jugak menimba pengalaman kat tmpat lain
salah ke pilihan aku ni?
hmmmm



andai kata hidup semudah ini

aku tgk ramai orang berjaya dah kat luar tu
famous ke ape ke tu sume ta penting
cukup la sekadar boleh byr blk hutang ptptn
and sedikit keriangan untuk diri sendiri
and yang penting
nak bagi parents aku merase jugak sikit hasil tu kan

but hey
again
ada masa aku rase macam ragu-ragu
betul ke ape yang aku da pilih ni
betul ke ni sume yang aku na buat?
hmmmm
memandangkan aku da buat pilihan
well,
gotta go for it kan?
just hoping all the best for me lah
insyaAllah

diploma 3 tahun
degree 2 tahun
kerja entah ape nanti
and oh,
aku tanak jadi andartu
BAHAHAHAHAH
ye, aku tau sangat lawak kan?
tapi betul la
aku tamau jadi andartu weh
SCARYYY


pssstt, kpd bakal-suami-yang-aku-tatau-sape
saye na cincin platinum boleh?
tamau cincin emas
ngehngeh
kahwin jom!

No comments: