Tuesday, July 5, 2011

5july 2011 da lame ta update

memang obvious
aku da jarang update
apekan daya weekend busy
then semalam and kelmarin not feeling well
aku pun dah jarang online
sekadar bukak fb then bukak twitter kejap
status kat fb pun da jarang update, twitter je kdg2 tweet thru phone

2,3hb lepas aku shoot wedding again
1st time aku tgk acara potong kek kat sini
couple ni sweet sangat. ngeee ;)
mulanya na shoot outdoor tapi ta jadi
sbb dorang pun da penat
now aku kena settlekan album dorang a.s.a.p
harap dorang suke la tgk album dorang nnt :)

and oh, ahad lepas after settle shoot wedding tu
balik la rumah trus sbb ta jadi shoot out door
kete buat hal lagi! berasap pulak tu
last2 abah check semalam kata tade air kt coolen thingy?
dalam hati diam ajelah. padahal kete tu bru anta service
siap kena 600ratus lebih. wtf yg orang bengkel tu buat?
jadi salah aku pulak. LOL

3rd july, bru kuar uma na g karaoke with mom ;)

inilah tempatnye. vbox. not bad lah ;)

hmmm,
tawaran sambung belajar aku da terima
finally
and oh
belum pape schedule aku da disusun siap
11th nanti aku temankan parents aku g beauty expo kat pwtc
11th tu pegi ipo dulu baru ke kl
then 17th aku ade shooting family portrait
21st aku aku kursus apetah bapak aku antakan
aigoooo~
pack pack :(
bile la baru dapat aku g mlake ni.
hmmm




No comments: