Saturday, July 9, 2011

8july 2011 skippp skippp skipppyyy

bukan skip ini


mahupun yang ini yang aku maksudkan


skip yang aku maksudkan kat sini ni
skip makan ubat
baru aku perasan
dah berhari aku ta makan ubat
HA HA HA
da mule malas dah
ngeeee

gambar banyak lagi belum d.i
malasnye
sampai bile na bermalasan begini
bukan ape
kebelakangan ni
migrain menjadi-jadi
tgh aku menaip ni pun
sebenarnye menahan kepala aku berdenyut

ta sabar aku na shutdown lappy ni ha
tapi aku bersabar
nak settlekan entry ni dulu
aku pun da jrg update en sekarang

esok,
niat hati na ikut mama
tapi mama kate ade ops gerhana apetah kat dalam base
beratur pun mesti panjang gile gara-gara mende tu
aku na tgk baby k.lini
mesti comel kalau tgkap gamba die
tapak kaki kecik je. tangan pun kecik je
eeeeee. geram!

hmmm,
da na dekat seminggu
aku ta contact die
ape la khabar die kat sane kan?


mohd amirul hafiz camne test awak?
okay tak?
makan, minum sume

demam ke?
you must've been struggle hard
iyelah, settle final
ni
l.i then kamu da grad da kan
good for you :)
wish you all the best la ye
i know i'm no one
just hope that you'll never forget me
take care okay

No comments: