Tuesday, July 19, 2011

18july 2011 keluar

harineh
buat julung kalinya
ecewah
tadelah
kire dalam bulan ni
utk kali ke2 lah aku drive myvi tu
and kali ke2 aku keluar dari rumah tnpa ma n abah

itu pun pegi printing gambar aje
okay, esok kali ke3 lah kan
sbb na pegi amek gambar yang da print tu
heheheh
kesiannye aku ni hidup terkurung aje

sempat aje snap. lampu da hijau. kelamkabut aku jadinye. hahah


hmmm,
tapi dalam kepala aku ni dok planning
rase macam nak jalan ke ipoh
lgpun mmg aku da janji dgn adek angkat aku
and kawan2 aku nak lepak dgn dorang
tapi entah bile akan tercapai
dengan aku dalam masalah kewangan ni

dah tade kije. gini la jadinye. mewarna kuku. heheh

oh ini, aku tatau camne bole terkena ink dari printer. tgk2 jadi bentuk love


itu ajelah untuk hari ini
sekian

No comments: